субота, 23. октобар 2010.

Meni je sve to isto....

Невероватно је како Руси умеју да ме изненаде (негативно) скоро сваки дан....мислио сам да смо Ми најгори, али полако схватам да има и горих.

Прича почиње овако, из чиста мира: "Горан, ты понимаеш этие Узбеке, Турке и Таджике....

На прву лопту, помислио сам да се шали, да не употребим неку тежу реч...Међутим по његовом изразу на лицу, схватио сам да мисли озбиљно.
" Чекај бре Коља, па зар ти Српски звучи и личи на те језике? Истина је да у Српском има доста турскух речи....али стварно....."

Његов закључак је: "Ја њих не разумем ништа, вас не разумем ништа па сам предпоставио да се међусобно разумете......"

Остао сам забезекнут....али стварно...Логика је врло интересантна ствар...Што некоме може да изгледа логично, некоме изгледа лудо или глупо или.....Као идеја да је земља округла, да је гром електрицитет или да се енергија може преносити безично.....

Надам се само да су Галилеј, Френклин или Тесла располагали сличним логичким способностима.....иначе смо угасили.....

Није ово ништа чудно. Није он крив, у неку руку. Он је производ друштва, масе такорећи. Друштво као друштво, његови квалитети и мане, глобални је феномен. У ствари, много је лакше и брже сетити се лоших ствари него добрих.

Нема коментара:

Постави коментар